Pàgines

dijous, 23 de juliol del 2009

Celebració






Em feia il.lusió que arribés el dia i per fi ahir a la nit vam aconseguir coincidir. Van venir un grup d'amics per a sopar, passar una bona estona i al mateix temps celebrar els meus 50, que ja són requetecelebrats però a mi em feia il.lusió.



Vaig estar molt a gust amb tots ells i vam tenir estones de conversa, de somriures, de...tot.



M'agrada oferir a cada un dels convidats un petit obsequi d'scrap. Aquest cop va ser amb un marca-lloc, (m'acabo d'inventar el nom) perquè tothom sabés on podia seure. La base de la targeta està feta amb la sillhouette i l'interior és per escriure una dedicatòria, per enganxar una foto del dia, per escriure-hi records o impressions del dia, o per...
Aquesta mateixa idea l'he usat tots els dies que han vingut amics a sopar.
Gràcies a tots per la vostra companyia, conversa i alegria. Han estat unes celebracions fantàstiques.!

Me hacía ilusión que llegase el día y por fin ayer por la noche conseguimos coincidir. Vinieron un grupo de amigos para cenar, pasar un buen rato y al mismo tiempo celebrar mis 50, que ya son requetecelebrados, pero a mi me hacía ilusión.



Estuve muy a gusto con ellos y pasamos ratos de conversaciones, de risas, de...todo. Me gusta ofrecer a cada uno de los invitados un pequeño obsequio de scrap. Esta vez fue con un marcaplaza, (me acabo de inventar el nombre) para que todos supiesen donde podían sentarse.
La base de la targeta està hecha con la Sillhouete i las hojas interiores són para pegar una foto de la celebración, para escribir dedicatorias de los comensales, para plasmar recuerdos y anécdotas del día, para....
Gracias a todos por vuestra compañía, conversación y alegría. ¡Han sido unas celebraciones fantásticas!




2 comentaris:

BertaiPolete ha dit...

Oh que macos !!! quina patxoca que fan tots posadets a sobre els plats. I un bonic record, sens dubte.
Un petó
Maica

Marie-Hélène à Madrid ha dit...

Un poco tarde pero felicidades guapetona.

Somos casi de la misma quinta porque he cumplido los 50 el año pasado !!!

Es una edad maravillosa tan maravillosa como lo que acabo de descubrir que haces en tu blog

Besotes