Pàgines

dijous, 18 de juny del 2009

Àlbum 50 anys

































Tots aquests dies estic descobrint la silhouette i les seves possibilitats. M'ho estic passant molt bé. M'ajuda molt el fòrum de Crafty que és francès encara que de un temps ençà unes noies espanyoles han creat un apartat en castellà.
El meu fill gran ha d'anar a una festa d'un pare que fa 50 anys i vaig pensar que li podiem preparar un àlbum amb fotos dels assistents a la festa i que hi haguéssin butxaques per col.locar tags amb dedicatòries, dibuixos, signatures.... per recordar sempre aquest dia. Vaig pensar en un tutorial que havia vist a la xarxa a Cartoscrap i que volia aconseguir fer amb la silhouette. Ho vaig aconseguir! També vaig fer un text unit amb la paraula "Felicidades". A més també he fet altres decoracions. L'àlbum és de Blokum. Espero que li agradi!








Estos días estoy descubriendo la silhouette y todas las posibilidades. Me lo estoy pasando muy vien. Ayuda mucho el foro de Crafty que es francés aunque últimamente unas chicas españolas han creado un apartado en castellano.
Mi hijo mayor ha de ir a una fiesta de un padre que hace 50 años y pensé que le podíamos preparar un álbum con fotos de los asistentes a la fiesta y que hubiese bolsillos para colocar tags con decicatorias, dibujos, firmas...Para recordar siempre este día. He pensado en un tutorial que había visto en la red en Cartoscrap y que quería conseguir hacer con la silhouette. ¡Lo he conseguido! También he hecho un texto unido con la palabra Felicidades. Además también he hecho otras decoraciones. El álbum es de Blokum.¡Espero que le guste!


















4 comentaris:

BertaiPolete ha dit...

Es preciós, tant cuidat i polit. Segur que li agrada molt. I tota la feina amb la Silhouette és fantàstica.
Un petó
Maica

Sílvia ha dit...

Molt bonic. M'agraden molt els colors. Veig que la Silhouette ja no té secrets per a vosaltres! Un regal preci`s.

Salutacions

Carmen ha dit...

Us ha quedat molt maco, que xules les formes fetes amb la Shilouette, una passada, queda genial.
Petons,
Carmen

Salón CREATIVA ha dit...

¿TE GUSTA EL SCRAPBOOKING? ¡PARTICIPA EN NUESTRO CONCURSO!

El Salón Creativa y la tienda de scrapbooking de Barcelona Blokum, os invitan a participar en el Concurso Scrapbooking Creativa 2009. Bajo el tema Mi Vida Contigo / Mi Vida con Vosotros, el autor o autora del proyecto explicará en primera persona a través de imágenes y palabras esa relación tan especial.


La participación es gratuita, y estará abierta hasta el 20 de septiembre. Puedes consultar todos los detalles y aclarar tus dudas en el siguiente link:

http://www.creativa-spain.com/Contests.aspx