Pàgines

dimarts, 26 de setembre del 2017

T6

Aquest estiu hem fet un viatge únic que es mereixia un àlbum per guardar aquells petits detalls que l'han fet especial.
Us ensenyo un tastet i al blog de Basic Crea podreu veure com l'he fet i els materials que he utilitzat.

Este verano hemos hecho un viaje único que se merecía un álbum de scrap en el que guardar aquellos pequeños detalles que lo han hecho tan especial.
Os muestro algunos detalles y en e blog de Basic Crea podréis ver como lo he hecho y los materiales que he utilizado.




Amb un segell que em va regalar fa temps l'Aurora de Con Hilos he estampat les pàgines on he escrit la crònica.

Con un sello que me regaló hace tiempo Aurora de Con Hilos he estampado las páginas en las que escrito la crónica.



I per a tots els participats al viatge els hi vaig preparar un petit dossier amb la ruta que seguiriem. Al darrera del llibret vaig deixar uns fulls en blanc perque puguin afegir les seves anotacions.

Y para todos los participantes en el viaje les preparé un pequeño dossier con la ruta que seguimos. Al final del librito unas páginas en blanco para que puedan añadir sus anotaciones.