Pàgines

dimecres, 13 de setembre del 2017

La natura i l'scrap

Aquest estiu la María Codesal, ànima de la botiga Marakiscrap de Reus, ha fet una proposta a la xarxa per les vacances d’estiu: un Herbari Scraper. Em va semblar una idea estupenda la de unir natura, crònica i scrap i em vaig apuntar sense pensar-ho.
Si us dic la veritat m'he penedit uns quants cops ja que no domino ni el sistema de assecat de plantes, ni el mixed media…. Vaja…Però com que m’hi havia compromès ja no podia fer-me enrera i em vaig posar en marxa. A més a més he tingut la sort de tenir unes professores excel·lents que m’han anat introduint en el món del premsat i assecat de les plantes. Gràcies Lola, Aurora i Maria!
I aquest és el meu mini àlbum.

Este verano María Codesal, alma de la tienda Marakiscrap de Reus, hizo una propuesta en la red para las vacaciones de Verano: un Herbario Scrapero. Me pareció una idea estupenda la de unir naturaleza, crónica y scrap y me apunté sin pensarlo.
Si os digo la verdad me he arrepentido unas cuantas veces ya que no domino ni el sistema de secado de plantas, ni el mixed media,…. Vaya….Pero como me había comprometido ya no había vuelta atrás y me puse manos a la obra. además he tenido la suerte de contar con unas profesoras excelentes que me han ido introduciendo en el mundo del prensado y secado de las plantas. ¡Gracias Lola, Aurora y María!
Y este es mi mini álbum.


A la tapa he fet una transferència que després he pintat amb aquarel.la.

En la tapa he realizado una transferencia que después he pintado con acuarela.
  

El títol torna a ser una transferència i una petita decoració feta amb un tronquet trobat a la platja i una cinta.

El título vuelve a ser una transferencia y una pequeña decoración hecha con un tronquito encontrado en la playa y una cinta.


Des del primer moment sabia quina enquadernació volia utilizar. La Marisa Bernal fa molt temps em va ensenyar una que m’encanta! I que em sembla molt encertada per el tipus de projecte que he volgut fer. Aquí teniu una imatge del llom.

Tuve claro la encuadernación que quería utilizar desde el principio. Marisa Bernal hace mucho tiempo me enseñó una que me encanta! Aquí tenéis una imagen del lomo.


He estructurat l’àlbum de forma cronològica seguint les diverses poblacions en les que hem passat uns dies aquest estiu, enganxant plantes i escrivint frases o paraules que m’inspiraven i em recordaven les vivències del dia a dia.

He estructurado el álbum de forma cronológica siguiendo las diversas poblaciones en los que he pasado unos días este verano y escribiendo palabras y frases que recuerdan vivencias del día a día.





Aquest estiu m’he centrat en aprofundir en les tintes Distress Oxide i he descobert que són un món molt interessant i amb moltes possibilitats. Moltes de les coses que he après las he anat aplicant a les diverses pàgines de l’àlbum i així he practicat.

Este verano me he centrado en profundizar en las tintas Distress Oxide y he descubierto que son un mundo muy interesante y que tiene muchas posibilidades. Muchas de las cosas que he aprendido las he ido aplicando a las distintas páginas del álbum y así he practicado.



Sobre roba m’ha sorprès el resultat de les Distress Oxide.

Sobre tela me ha sorprendido el resultado de la Distress Oxide.


 L’estampació també dona resultats molt interessants.

La estampación también da resultados muy interesantes.


He tenyit aquesta pàgina amb uns sobres d’una infusió que m’agrada molt i després he fet una transferència.

Alguna página la he teñido con los sobrecitos de una infusión que me gusta mucho y también he hecho otra transferencia.


Em diverteix posar sobres en els meus projectes per guardar tiquets, papers o qualsevol cosa que em vagi sorgint. En aquest àlbum n’he introduït dos que he realitzat amb la Punch Board de We R Memory Keepers i després he fet unes quantes transferències.

Me divierte poner sobres en mis proyectos para guardar tiquets, papeles o cualquier cosa que me vaya surgiendo. En este álbum he introducido dos que he realizado con la Punch Board de We R Memory Keepers y después he realizado unas cuantas transferencias.



I una transferència sobre Kraft Tex? Doncs també m’ha agradat!

¿Y una transferencia sobre Kraft Tex? ¡Pues también me ha gustado!


Us deixo amb altres detalls de l’àlbum.

Os dejo con otros detalles del álbum.






2 comentaris:

Montse ha dit...

Quin treball més maco!!! De fet la idea de partida era molt original i tu n'has tret molt de profit! T'ha quedat molt dolç. M'encanta com utilitzes les transferències. Felicitats per aquest àlbum! Petonets

Jessica Piqueras ha dit...

Quina meravellla