Pàgines

dijous, 7 de juliol del 2016

ATC d'estiu

Com cada estiu aquest cap de setmana hem fet la trobada de les amigues de Fem Scrap. Com sempre no podia faltar alguna proposta de Scrap.  No ho podem evitar...ens encanta!!!! Aquesta vegada la Sílvia de Pequeños Detalles ens ha proposat fer un intercanvi d’ATCs. Jo no n’havia fet mai i m’ha encantat la experiència!. La temàtica de l’ATC havia de ser l’estiu.

Como cada verano este fin de semana hemos hecho el encuentro de amigas de Fem Scrap. Como siempre no podía faltar alguna propuesta de Scrap. No lo podemos evitar...nos encanta!!!! Esta vez Sílvia de Pequeños Detalles nos ha propuesto hacer intercambio de ATCs. Yo no había hecho nunca y me ha encantado la experiencia. La temática del ATC tenia que ser el verano.




 La base dels meus ATCs ha estat una transferència sobre paper de seda i enganxada sobre cartolina blanca.

La base de mis ATCs ha sido una transferencia sobre papel de seda y pegada sobre cartulina blanca.




 Un segell estampat i pintat amb aquarel.la, un retall de paper de la marca Toga i una cinta feta amb retalls de roba complementen el meu ATC .

Un sello estampado y pintado con acuarela, un retal de papel de la marca Toga y una cinta hecha con retales de ropa, complementan mi ATC.




Per acabar dos brillantons que em va regalar la Raquel de Papers Trencats donen el contrapunt de color.

Para acabar dos brillantones que me regaló Raquel de Papers Trencats dan el contrapunto de color.



2 comentaris:

Raquel Reyes ha dit...

T'ho vaig dir en persona i t'ho torno a dir: M'encantaaaaaaa!!!!

Alícia ha dit...

Es mooolt xulo!!!! Divertit i colorit!