Pàgines

dijous, 2 de juny del 2016

Un sobre per regalar

Regalar diners és força desagraït i m’agrada fer algun sobre per fer-ho una mica especial. Ja que no estàs buscant i pensant el regal, almenys al fer un embolcall bonic penses una mica en la persona, els seus gustos i el seu estil.
En aquesta ocasió ha estat un sobre pel Jaume. He utilitzat la col·lecció Be Connected de Toga que és d’una temàtica molt juvenil i fresca.

Regalar dinero es bastante desagradecido y me gusta hacer algún sobre para hacerlo un poco especial. Ya que no estás buscando y pensando el regalo, al menos al hacer el envoltorio bonito piensas un poco en la persona, sus gustos y su estilo.
En esta ocasión ha sido un sobre para Jaume. He utilizado la colección Be Connected de Toga que es de una temática muy juvenil y fresca.


En lloc de posar el nom escrit a ma, he fet una composició amb formes retalladesabecedari de la mateixa col·lecció.

En vez de poner el nombre escrito a mano, he hecho una composición con formas recortadas abecedario de la misma colección.


Per mantenir el sobre tancat i que no s’escapin els diners una forma retallada enganxada només per un costat i situada estratègicament perquè ens aguanti la llengüeta del sobre tancada.

Para mantener el sobre cerrado y que no se escape el dinero una forma recortada  pegada solo por un lado y situada estratégicamente para  que nos aguante la lengüeta del sobre cerrada.


 

1 comentari:

Aurora ha dit...

Muy bonito, seguro que a Jaume le habrá gustado mucho, tanto el sobre, como lo que hayas puesto dentro ;)