Pàgines

dimarts, 3 de desembre del 2013

Àlbum: El dia més màgic

Amb la mateixa idea d’utilitzar les cartes als Reis que els nens escriuen cada any als voltants de les festes de Nadal vaig pensar en fer un àlbum: EL DIA MÉS MÀGIC.
Tots tenim fotos dels nens amb la boca oberta al veure aquell regal que tan desitjaven, obrint regals, a la cavalcada,.... També tenim alguna carta que han escrit i que hem guardat dissimuladament per poder tenir-la...
Aquesta vegada he utilitzat un model de carta que vaig trobar a Blokum. Les imatges són de Juan Ferrándiz, un il·lustrador que em recorda molt la meva infantesa.

Con la misma idea de utilizar las cartas a los Reyes que los niños escriben cada año antes de las fiestas de Navidad pensé en hacer un álbum: EL DIA MÁS MÁGICO.
Todos tenemos fotos de los niños con la boca abierta cuando ven aquel regalo que tanto deseaban, abriendo regalos, la cabalgata,... También tenemos alguna carta que han escrito y que hemos guardado disimuladamente para poder tenerla...
Esta vez he utilizado un modelo de carta que encontré en Blokum. Las imágenes son de Juan Ferrándiz, un ilustrador que me recuerda mucho mi infancia.



El relligat de l’àlbum està fent amb una cinta.

El cosido del álbum está hecho con una cinta.



He estampat uns segells que Toga ha posat a la venda i que són en castellà.

He estampado unos sellos que Toga ha puesto a la venta y que son en castellano.



A moltes de les pàgines interiors els hi he donat volum amb paques de repujat de Toga.

A muchas de las páginas interiores les he dado volumen con placas de repujado de Toga.



4 comentaris:

Shei ha dit...

Què xulo! M'agrada la idea de fer servir aquest model de carta!!
Kissitos!

Elena ha dit...

Una monada i una gran idea :)
Moltes gràcies per compartir-la amb nosaltres.
Ptns!

Rosa ha dit...

És preciós Esther. I les il.lustracions de Ferrándiz tot un encert. A mi també em recorden a quan era petita. Em sembla que aniré a buscar-ne una d'aquestes cartes. Petons

scraprosarr2 ha dit...

Moltes gra`cies Esther!!!!! Un molt bona idea!!!!!
Petonets