Pàgines

divendres, 18 de març del 2011

Perspectiva

La veritat és que ja no se per quina classe vaig de l'Ali Edwards. Aquesta però m'ha costat menys perquè no havia d'escriure tant. Realment aquest curs és un exercici intronspectiu força interessant. Us ensenyo el meu resultat.

La verdad es que ya no se por que clase voy de Ali Edwards. Esta pero me ha costado menos porqué no tenía que escribir tanto. Realmente este curso es un ejercicio intronspectivo muy interesante. Os enseño mi resultado.

4 comentaris:

Tres somnis ha dit...

M'ha encantat! t'esta quedan genial tot el treball. Molt fi, molt net, molt elegant... molt Esther!
Petons
miriam

Ana Sanz ha dit...

Hola Esther!

Agraeix-ho molt els teus bons desitjos pel meu projecte, GRACIES!

D'altre banda, cada vegada que veig els treballs que feu de cursos com aquest de la Eli Edwards em meravello de les feines que aconseguiu, i el teu treball no és menys. Una pàgina preciosa, delicada, amb algunes fotos molt maques, amb sentiment i molt elegant! i encara que no havies d'escriure gaire, el que apareix és suficient per conèixer-te una mica més.

M'alegra veure que la Carla continua fent cosetes de scrap i que encara té un forat per compartir-lo, la felicito pel taller de la Setmana Blanca!

Un petó i fins aviat!

Silvia Segura ha dit...

Quina preciositat,com tot lo que fas!!!Delicat, amb fotos intimistes i ple de sentiment,una meravella pels sentits!!!petons

PD:Tinc ja moltes ganes de veure't,ja falta menys!!!

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Com sempre net i delicat i, sobre tot, ple de sentiment!
Sílvia