Pàgines

dissabte, 18 de setembre del 2010

Taller familiar

Aquest matí a la Drogueria Boter de Badalona he fet un taller organitzat de forma diferent. Venien mares i fills a fer un àlbum de l'escola. Ha estat un treball cooperatiu i preciós ja que serà un record encara més especial pels nens. Encara que els nens s'han cansat una mica abans (lògic per la edat que tenen) han col.laborat molt en totes les tasques.  La ginda del pastís ha estat que la Marisa ens ha dissenyat les decoracions de l'àlbum. Li ha donat un toc especial i preciós. Gracias Marisa!!!!

Esta mañana en la Droguería Boter de Barcelona he hecho un taller organizado de forma diferente. Venían madres e hijos para hacer un álbum con temática de la escuela. Ha sido un trabajo cooperatvo y precioso ya que será un recuerdo aun más especial para los niños. Aunque los niños se han cansado un poco antes (lógico por la edad que tienen) han colaborado mucho en todas las tareas. La ginda del pastel ha sido que Marisa nos ha diseñado las decoraciones del álbum. Le ha dado un toque especial y precioso. ¡Gracias Marisa!

















6 comentaris:

Marian ha dit...

Muy buena idea esa de juntar mamas e hijos, seguro que os lo habéis pasado muy bien.
Un abrazo.

naltin ha dit...

Ja, ja, ja ... Qué chulada! ... me encanta ... han quedado preciosos!!!

MenchuyNoemí ha dit...

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh! Esther quinq idea mes bona. Enhorabona i les imatges de la Marisa com sempre: "sin palabras"M´enkanta

Elena ha dit...

És una idea genial l'scrap en família! i amb els dibuixos de la Marisa ha quedat preciós!
Ptns!

Elena ha dit...

És una idea genial l'scrap en família! i amb els dibuixos de la Marisa ha quedat preciós!
Ptns!

Tres somnis ha dit...

Quina bona idea aquest curs, i les ilustracions un complement genial!!
Petons