Pàgines

dimarts, 13 d’abril del 2010

Version Scrap 2010

UN DIA ESPECIAL!
No puc evitar de fer referència al segell tan encertat de la Maica!! Però en aquest cas en van ser dos. Jo no sóc una bona cronista però intentaré explicar cuatre coses de les 1001 que van ser meravelloses. Les companyes de viatge fantàstiques. Vam riure, patir (la Menchu i la seva germana van haver d'anar amb un altre vol i a la tornada quasi se'ns escapa l'avió), gaudir.... Anem per passos. Bé no se per on començar... Allí vam trobar scraperas d'aquí, unes ja les coneixiem i altres no. La Isabel (que ja te blog), unes noies amigues de la Maria que no en se el nom i una altra noia que vaig coneixer a Blokum i que tampoc recordo el nom. Vam coneixer la Momo i les seves amigues. Tenen una botiga a Palamós al c/ Josep Fàbrega i Pou 32. Per altra banda vam coneixer la Paloma, és una noia madrilenya que viu a Bèlgica ja fa 20 anys!!! i que fa col.laboracions a la revista francesa Histoire de Pages. També vaig parlar amb la Yoly una noia de Barcelona que viu a Paris. És de l'associació Scraphotocreation (a França s'agrupen molt en associacions potser seria una bona idea per nosaltres). Vam poder saludar a la Celine Navarro, a la Carine,...i al pare de la Celine. Em va fer il.lusió poder coneixer aquest senyor fill d'Albacete i que em va explicar que els seus pares van emigrar als anys 60. Tenia ganes de parlar espanyol i de recordar.....
Vaig fer un taller de la Prisca, té uns dissenys preciosos i molt originals.Quan acabi l'àlbum ja el penjaré. Vam poder comprar material dissenyat per francesas (en tenia moltes ganes). A vegades anem buscant lluny i apropet també tenim coses interessants. Per la nit vam anar a sopar a una pizzeria a sota l'hotel amb moltes de les scraperes que ens haviem desplaçat fins a Paris....Bé tinc tantes coses per explicar que no acabaria. El resum: FANTÀSTIC!!!!!! i amb ganes de repetir. Gràcies noies per un cap de setmana com aquest.
UN DIA ESPECIAL!
No puedo evitar de hacer referencia al sello tan acertado que ha diseñado Maica. Pero en este caso fueron dos días. Yo no soy una buena cronista pero intentaré explicar algunas de las 1001 que fueron maravillosas. Las compañeras de viaje fantásticas. Nos reímos, sufrimos ( Menchu y su hermana tuvieron que venir en otro vuelo y a la vuelta casi perdemos el avión), disfrutamos,... Vamos por pasos. Bueno no se por donde empezar. Allí encontramos escraperas de aquí, unas que ya conocíamos y otras que no. Isabel (que ya tiene blog), unas chicas amigas de María que no se el nombre, y otra chica que conocí en Blokum y que tampoco se el nombre. Conocimos a Momo y sus amigas que tienen una tienda en Palamós c/ Josep Fàbrega i Pou 32. Por otro lado conocimos a Paloma una chica madrileña que vive en Bélgica des de hace 20 años!!! y que hace colaboraciones en la revista francesa Histoire de Pages. También hablé con Yoli una chica de Barcelona que vive en París. Es de la asociación Scraphotocreation (en Francia se agrupan en asociaciones, talvez sería una buena idea para nosotras..). Pudimos saludar a Celine Navarro, a Karine...y al padre de Celine.Me hizo ilusión poder conocer a este señor, hijo de Albacete. Sus padres emigraron en los años 60. Tenía ganas de hablar español y de recordar...
Hice un taller con Prisca, tiene unos diseños preciosos y muy originales. Cuando acabe el álbum ya lo colgaré. Pudimos comprar material diseñado por francesas (me apetecía mucho). A veces vamos buscando lejos y cerca también tenemos cosas.interesantes. Por la noche nos encontramos con muchas de las scraperas que nos habíamos desplazado allí para cenar en una Pizzeria. Bueno hay tantas cosas por explicar que no acabaría.!!! En resumen: FANTÁSTICO!!! y con ganas de repetir.Gracias chicas por un fin de semana como este.

10 comentaris:

Cuchy ha dit...

Me alegro mucho de que lo pasarais tan bien. Se os ve encantadas. ¿Y la visa? no dices nada de la visa? cómo se ha quedado la pobre de tanto usarla? qué has comprado? jijijij
Un beso

Anònim ha dit...

Qué bien que lo habéis pasado. Nos tienes que enseñar lo que has comprado, eh? El próximo no me lo pierdo!
Un beso :)

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Quina enveja (sana, eh?)! Estic desitjant veure tot el que heu comprat i tots els tallers que heu fet.
Jo també m'apunto al proper. I la idea de l'assossació em sembla estupenda.
Una abraçada. Sílvia

Anònim ha dit...

FANTASTIC, SI SI JA HO HAS EXPLICAT TU MOLT BE, UN CAP DE SETMANA INOLVIDABLE, I QUE AL MENYS A MI ENCARA M'HA LLIGAT MES A L'SCRAP NO PUC PARAR DE PENSAR EN PROJECTES I COSES PER FER.
GRACIES A TOTES, I ESPERO FER UNA CROP TOTES JUNTES AVIAT.
PTONS,

NOEMI

Mireia Sala ha dit...

Oooohhh !!!!
Ara mateix em feu moooolta enveja !!!
Amb la carona que feu, ja es veu que us ho heu passat pipa !!
Ja ens ho aniràs explicant.
La Carla està molt gran !
Un petonet per le dues.
Mireia Sala

carmen bcn ha dit...

Que bé us ho vau passar!!! m' alegro molt, ja aniràs ensenyant més cosetes de París, que maco es viatjar i més amb g3ent que te la mateixa afició.
una abraçada,
Carmen

tesascrap ha dit...

¡Vaya caras de satisfacción que tenéis todas!. Seguro que lo pasasteis de miedo.
Besos.

BertaiPolete ha dit...

Quina gràcia veure la foto del trenet, com la de fa 2 anys ;). M'alegro molt de que tot anés tant bé, fer un taller amb la Prisca, compres franceses, noves amistats, tot fantàstic !!
Un petó
Maica.

Alícia ha dit...

les amigues de la Maria som la Belen i jo (l'Alícia), el meu blog: collagedememories.blogspot.com

nosaltres també ens ho vam passar pipa!!!!!

paloma1815 ha dit...

Hola Esther & Co!!!! cómo vais. habéis utilizado ya todo lo que pillastéis en Version Scrap! besazo fuerte de la paloma desde Bélgica.