Pàgines

dijous, 3 de novembre de 2016

Lo prometido es deuda

Quan vaig estar a Lasarte-Oria impartint tallers a El taller de Patricia's Scrap vam anar a  dinar a un restaurant molt agradable. Ens van posar uns tovallons de paper que em van cridar l’atenció per la textura i el color. Ja vaig començar a pensar com aprofitar-lo fent transferències. Vam riure una estona i el vaig guardar. I tal com els hi vaig prometre he estat fent proves i a més de passar-m’ho bomba m’ha encantat el resultat. He realitzat una transferència amb acetona d’una imatge d’una ampolleta de tinta per màquina d’escriure.

Cuando estuve en Lasarte-Oria impartiendo talleres en El taller de Patricia's Scrap fuimos a comer a un restaurante muy agradable. Nos pusieron unas servilletas de papel que me llamaron la atención por su textura y color. Ya empecé a pensar en cómo sacarle partido haciendo transferencias. Nos reímos un rato y lo guardé en el bolso. Pero como lo prometido es deuda he estado haciendo algunas pruebas y además de pasármelo bomba me ha encantado el resultado. He realizado una transferencia con acetona de una imagen de un botellín de tinta para máquina de escribir.


He utilitzat la imatge per decorar una llibreta.

He utilizado la imagen para decorar una libreta.







Per enquadernar la llibreta he utilitzat un cosit molt senzill.

Para encuadernar la libreta he utilizado un cosido muy sencillo.



 La decoració està feta amb papers, clips, roba i una màquina d’escriure de metall. He modificat el color amb tintes d’alcohol per aconseguir els tons que necessitava pel meu projecte.

La decoración está hecha con papeles, clips, tela y una máquina de escribir de metal. He modificado el color con tintas en alcohol para conseguir los tonos que necesitaba para mi proyecto.


3 comentaris:

Pat ha dit...

Toma!!!!! Eresmuuuuuy buena Esther, sí, también en las cosas que haces ;)
Una vez más decirte que fue un placer tenerte y que A TODAS nos encantará volver a tenerte. xxx

Olga López ha dit...

Qué libreta más chula. La imagen en transferencia te ha quedado perfecta, me encanta la combinación de texturas (papeles, telas, metal... ) Un trabajo precioso.

Esther i Carla ha dit...

Gràcias! Un recuerdo precioso poder compartir con vosotras el fin de semana