Pàgines

dimecres, 28 d’octubre de 2015

Què li regalem?

Aquesta és una pregunta que ens fem sovint quan s’apropa la celebració d’algun amic o parent i volem fer-li un regal especial. Què et sembla aquesta proposta?

Esta es una pregunta que nos hacemos a menudo cuando se acerca la celebración de algun amigo o pariente y queremos regalarle algo especial. ¿Qué te parece esta propuesta?


 A l’edició 2015 de la Fira Scrap+ Sitges l’Aurora de Con Hilos va alterar una capsa de mistos i em va agradar molt la idea. Si voleu veure la seva proposta aquí. Ara m’ha servit d’idea per fer el regal per una amiga a la que volia preparar alguna cosa especial i compartit amb altres amigues.

En la edición 2015 de la Feria Scrap+ Sitges Aurora de Con Hilos alteró una caja de cerillas y me gustó mucho la ide. Si queréis ver su propuesta aquí. Ahora me ha servido de idea para preparar el regalo para una amiga a la que quería preparar algo especial y compartido con otras amigas.


Un trencaclosques dins d’una capsa de mistos i cada una de les peces representa una de les amigues. He pintat la capsa amb pintura Rosa Vintage de la marca Bonapit.

Un rompecabezas dentro de una caja de cerillas y cada una de las piezas representan a una de las amigas. He pintado la caja con pintura Rosa Vintage de la marca Bonapint.


He utilitzat la mateixa pintura per fer la transferència sobre la tapa.

He utilizado la misma pintura para hacer la transferencia sobre la tapa.


Amb retalls de paper he folrat els laterals i l’interior de la capsa.

Con recortes de papel he forrado los laterales y el interior de la caja.


 Per fer el trencaclosques he tornat a utilitzar la mateixa tècnica que a la tapa. Transferència sobre cartró amb pintura acrílica. La part posterior folrada amb paper decorat.

Para conseguir el puzle he utilizado de nuevo la técnica de la tapa. Transferencia sobre cartón con pintura acrílica. La parte posterior forrada con papel decorado.

Per obtenir les peces he utilitzat un troquel de Sizzix.

Para obtener las piezas he utilizado un troquel de Sizzix.


 I per personalitzar el regal, cada una de les amigues ha escrit un missatge darrera de cada una de les peces.

Y para personalizar el regalo, cada una de las amigas ha escrito un mensaje detrás de cada una de las piezas.



7 comentaris:

Marta - Mi Scrap Lab ha dit...

Estic sense paraules! Si ja em semblava un treball requetepreciós i original, el component emocional l'eleva a una altra dimensió! Molt, molt bonic Esther!!!

Raquel Reyes ha dit...

ESther preciòs!!! I com t'agraden els trencaclosques i tot el significat que té !!!! Un treball molt especial que de ben segur li va arribar al cor!!!

Petonets

roser girabent vilardell ha dit...

Una monada y con transfondo . Muy especial y muy trabajado. Osea pequeño pero matón

roser girabent vilardell ha dit...

Una monada y con transfondo . Muy especial y muy trabajado. Osea pequeño pero matón

roser girabent vilardell ha dit...

Una monada y con transfondo . Muy especial y muy trabajado. Osea pequeño pero matón

Aurora ha dit...

Que quieres que te diga... Me encanta, y el puzzle... No se si te pasara a ti, pero cuando ves que tus ideas "evolucionan"...pienso : "Porque no se me ocurrio a mi"

Rosa ha dit...

Un detall preciós. Petonets