Pàgines

dimarts, 23 de setembre del 2014

Aprendre sempre és un plaer

Aquest estiu he tingut l’oportunitat d’apuntar-me a un taller que l’Aurora de Con Hilos va impartir a Bámbola Casa Creativa Reus i en el que vam fer el nostre Diari Visual. Les tapes són de fusta i l’enquadernació copta. Em va agradar moltíssim!

Este verano he tenido la oportunidad de apuntarme a un taller que Aurora de Con Hilos impartió en Bámbola Casa Creativa Reus y en el que hicimos nuestro Diario Visual. Las tapas son de madera y la encuadernación copta. ¡Me gustó muchísimo!



L’Aurora ens va donar per escrit tot el procés d’enquadernació, les tècniques,… i vagi pensar que la primera pàgina del Diari havia de ser per guardar el text. Vaig aprofitar les restes del material que ens van quedar del taller i vaig aplicar de nou les tècniques que ens havia explicat. I aquest és el resultat…

Aurora nos dio por escrito todo el proceso de encuadernación, las técnicas,… y pensé que la primera página del Diario tenía que ser para guardar el texto. Aproveché los restos del material que nos quedaron del taller y apliqué de nuevo las técnicas que nos explicaron. Y este es el resultado…


4 comentaris:

Rosa ha dit...

Que xulo! M'haguès agradat molt fer awuest taller, Les tapes són espectaculars. Petons

Alícia ha dit...

xulíssim! com sempre!!! un*

Calaix de colors ha dit...

Hola Esther!

M'encanten els teus treballs!!

una abraçada,
roser

www.momentscreatius.blogspot.es

Raquel Reyes ha dit...

Oooh què bonic i quina bona idea dedicar-li la primera pàgina !!! A mí em va agradar moltíssim el taller i molt més que hi anèssim juntes!!!

Petonets