Pàgines

dimecres, 12 de febrer del 2014

Libreta de notas

Volia una llibreta per prendre notes dels temes de la Fira Scrap+ Sitges que fos representativa. Vaig imprimir els papers que va dissenyar la Marisa Bernal l’any passat i vaig folrar una llibreta corrent. Aquest és el resultat. Per tancar la llibreta, una cinta elàstica i un Botó Creatiu amb la imatge de la Rita. Em té el cor robat!


Quería una libreta para tomar notas de temes de la Feria Scrap+ Sitges que fuese representativa. Imprimí los papeles que diseñó Marisa Bernal el año pasado y forré una libreta corriente. Para cerrar la libreta una cinta elástica y un Botón Creativo con la imagen de Rita. ¡Me tiene el corazón robado!





3 comentaris:

Teresa ha dit...

Ooooh t'ha quedat preciosa! M'encanta com us ha quedat la il·lustració de la Rita! L'any passat ja vaig venir a la fira i aquest any tampoc me la vull predre! Petons

Sílvia Scrapbloc ha dit...

A mi també me l'ha robat! És preciosa!
Petons.

Raquel Reyes ha dit...

Aii aiii tan demanar per facebook i m'havia descuidat comentar al blog !!! M'encanta molt moltíssim!!! I, com diria la Sílvia, jo en vull una jijiji.

Petonets,