Pàgines

dimarts, 12 de novembre del 2013

On ho poso?

Quan vaig veure l’última col·lecció de papers de la Marisa Bernal no vaig poder estar de comprar-la. Els necessito!!!!
I amb el vídeo tutorial que va fer l’Elena per Basic Crea de l'Envelope Punch Board vaig pensar fer-me un sobre/carpeta per posar tots aquells paperets de notes que se m’acumulen de les coses que haig de fer.
Per decorar: cors. Cada cop m’agraden més. Aquests petitons me’ls va regalar la Marisa. Els va fer ella amb Fimo. Preciosos!

Cuando vi la última colección de papeles de MarisaBernal no pude resistir la tentación. ¡Los necesito!
Y con el vídeo tutorial que hizo Elena para BasicCrea del  Envelope Punch Board  pensé hacerme un sobre/carpeta para poner todos aquellos papelitos de notes que se me acumulan en el bolso de la coses que tengo pendientes de hacer.

Para decorar: corazones. Cada vez me gustan más. Estos pequeñitos me los regaló Marisa. Los hizo ella con Fimo. ¡Preciosos!



4 comentaris:

Raquel Reyes ha dit...

Molt maco i elegant Esther ! A mí també m'agraden aquests mini cors de la Marisa !!

Petonets

Shei ha dit...

Què bonica!
Kissitos!!

naltin ha dit...

oh! esther! qué sorpresa! me encanta!

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Oh, jo també ho trobo molt dolç i elegant! M'agrada tot, la idea, els papers, els cors.. Sou unes artistes!
Petons.