Pàgines

divendres, 5 de juliol del 2013

Un sobre per la Marisa

Fa un dies havia de donar una coseta a la Marisa i em feia il·lusió fer-ho amb una bona presentació.
Vaig preparar el sobre amb paper de embalar i per decorar-lo vaig fer una transferència amb una il·lustració de la Marisa. M'agrada molt anar experimentant... En aquest cas vaig transferir sobre cinta adhesiva i després la vaig enganxar sobre... On us sembla que està enganxat?

Hace unos días tenía que dar una cosita a Marisa y me hacía ilusión hacerlo con una buena presentación. 
Preparé el sobre con papel de embalar y para decorarlo hice una transferencia con una ilustración de Marisa. Me gusta mucho ir experimentando.... En este caso transferí sobre cinta adhesiva y después  la pegué sobre.... ¿Dónde os parece que está pegada?





1 comentari:

naltin ha dit...

gracias, esther!!! fue una gran sorpresa!!
chicas os aseguro que es espectacular!!!
besos, todos, a todas
marisa