Pàgines

dimarts, 23 de juliol del 2013

Distress sin stress

L'Elena de Pega papel o tijeras ha preparat el curs on line "Distress sin stress". M'ho he passat tan bé seguint els seus vídeo tutorials  i l'he trobat tan interessant que m'he arremangat i he anat elaborant el meu àlbum de pràctiques. Si el voleu fer ara ja està disponible en versió d'auto-aprenentatge.

Elena de Pega papel o tijeras ha preparado el curso on line "Distress sin stress". Me lo he pasado tan bien viendo sus vídeotutoriales y lo he encontrado tan interesante que me he arremangado y he ido elaborando mi álbum de prácticas. Si lo queréis hacer, ahora está disponible en versión de auto-aprendizaje.









4 comentaris:

Elena ha dit...

M'alegro que t'ho hagis passat bé :) Un format molt xulo!
Ptns

Marbel ha dit...

Un format molt pràctic!!

Unknown ha dit...

M'encanta!! t'ha quedat molt bonic:)

petons
-Laura-

Gina de Swert ha dit...

que xulo!!jo també em vull engrescar a fer-ho!!aviam si trobo un foradet....jejej