Pàgines

divendres, 21 de juny del 2013

Imatges antigues

Quan preparo un taller de transferències sempre m’agrada buscar algunes imatges que ens siguin més properes.
Va arribar el moment de buscar imatges sobre el tema de la costura i vaig anar a casa als meus pares a veure què trobava... Oh!!!!! Quants tresors!!!! I vaig començar a escanejar ... i escanejar...
I em van agradar tant les imatges que he pensat que potser a vosaltres també us poden fer servei.
Si feu algun projecte amb aquestes imatges em faria molta il·lusió veure alguna foto.

Cuando preparo un taller de transferencias siempre me gusta buscar alguna imagen que nos sea más cercana.
Llegó el momento de buscar imágenes sobre el tema de la costura y fui a casa de mis padres a ver que encontraba....¡Ohhhh! ¡Cúantos tesoros! Y empecé a escanear...y escanear....
Y me gustaron tanto las imágenes que he pensado que tal vez a vosotras también os podrían ser útiles.

Si hacéis algún proyecto con estas imágenes me haría mucha ilusión ver alguna foto.