Pàgines

dijous, 3 de maig del 2012

I més

  Ens intriguen perquè no sabem el que tenen a dins. Protegeixen els nostres objectes més estimats. Quan les obres pots tenir una sorpresa… M’encanten les caixes! Es nota?
Per folrar aquesta caixa he utilitzat material de Toga. Els papers són de la colecció “PromenadeBucolique”, l’enquadernador i les cintes també són de la mateixa col·lecció. Els stickers i la papallona també són de “Promedade Bucolique”. La flor la va fer la Marisa.

Nos intrigan porque no vemos lo que tienen dentro. Protegen nuestros objetos más preciados. Al abrirlas puedes tener una sorpresa.... ¡Me encantan las cajas! ¿Se nota?
Para forrar esta caja he utilizado material de Toga. Los papeles sin de la colección “Promenade bucolique”, el encuadernador y las cintas son de la misma colección. Los stickers y la mariposa también son de “Promenade Bucolique”. La flor la hizo Marisa.



3 comentaris:

marta trescreatives ha dit...

Ja tinc regal per la meva mare! Gracies per inspirar-me.Preciosa...segur q guarda molts i bonics secrets.

Verónica Romero ha dit...

Muy chula! a mí me encantan las cajas, aunque muchas veces no sé ni qué poner dentro!

Gina de Swert ha dit...

molt maca, a mi tb m'encanten les capses. Son la meva perdició, t'entenc perfectament.jejejej