Pàgines

diumenge, 11 de setembre del 2011

Llibreta d'estiu acabada

L'estiu ja ha acabat i tot torna al seu lloc. A casa tothom ja està de nou fent les seves tasques diàries i demà la Carla ja comença l'escola. Ja he pogut fer un resum de l'estiu i he omplert la meva llibreta.

El verano ya ha acabado y todo vuelve a su sitio. En casa todos ya estan de nuevo haciendo sus trabajos cotidianos y mañana Carla ya empieza la escuela. He podido hacer un resumen del verano y he llenado mi libreta.










5 comentaris:

Elena ha dit...

Doncs t'ha quedat genial! M'encanten le xapes i m'encanta molt però molt l'última foto.
Ptns!!

Tres somnis ha dit...

Ets tu la de l'última foto??? le hagut d'ampliar! quina passada. estic amb l'Elena...m'encantaaaa!
Petons vida
Miriam

naltin ha dit...

Te ha quedado guapísima!! ...
Las chapas ... no me acordaba de ellas!!!!! son preciosas!!!!
y el último salto!!! genial!
besos,
marisa

scraprosarr2 ha dit...

Que bonica t'ha quedat!!!!!!!, les xapes super xules!!!
M'ha agradat molt fer-la, l'estic acabant jo també!!!

Sílvia Scrapbloc ha dit...

Les xapes!! Què xules!! Jo vull!! (com una nena malcriada, ja, ja). És genial!! I l'altre també!! (espero veure'l aqui aviat)
Petons. Sílvia