Pàgines

dimarts, 19 de juliol del 2011

Tutorial 6: Etiqueta diari visual


Avui us ofereixo l'últim vídeo tutorial per aprendre a fer les etiquetes i les pàgines de la llibreta amb  l'Inkscape. Aprendrem a escriure al voltant d'un cercle. Amb les explicacions que us he donat ja podeu fer la resta de les págines. A partir de demà començarem a fer la llibreta, les tapes, ordenarem els fulls,....  Per feina!

Hoy os ofrezco el último vídeo tutorial para aprender a hacer las etiquetas y las páginas de la libreta con  Inkscape. Aprenderemos a escribir alrededor de un círculo. Con las explicaciones que os he dado ya podéis hacer el resto de páginas. A partir de mañana empezaremos a hacer la libreta, las tapas, ordenaremos las páginas,.... ¡Manos a la obra!


3 comentaris:

scraprosarr2 ha dit...

Hola Esther!!!!!!!

Quina feinada!!!!

Estic sense internet uns dies i ara que he pogut conectarme et tic que dir que m'ho vull mirar amb calma, gràcies, gràcies, es una passada!!!

Bon estiu Esther!!!!!!

albasier ha dit...

Muchas gracias por enseñar esos truquitos, de esta manera podemos personalizar nuestros trabajos, seguro que pruebo a ver si me sale hacerlo.
Muxuak!!

Isabel ha dit...

Gracias por enseñarnos la técnica. No conocía este programa. Tengo que intentar hacerlo, pero lo miraré otra vez (por lo menos). Hasta la próxima. Ah, y mercés també per la doble traducció.