Pàgines

dimecres, 30 de març del 2011

Bossa personalitzada

A The Scrap House la Roser ven uns draps de cuina molt xulos. Vaig pensar que m'agradaria una bossa per portar aquelles cosetes de Scrap que sempre porto amunt i avall. Volia que a la bossa sortissin les  paraules saber, somiar y crear.  Saber perquè sempre volem aprendre noves tècniques i tenir nous recursos. Somiar perquè abans de fer un projecte l'imaginem i gaudim també al fer-ho. Crear quan ja  realitzem el projecte.
 Com que no se cosir vaig anar a la meva mare amb la meva idea i ella ha fet tota la feina. No hi ha res com una mare!

En The Scrap House, Roser vende unos trapos de cocina muy chulos. Pensé que me gustaría una bolsa para llevar aquellas cositas de Scrap que siempre llevo de un lado a otro. Quería que en la bolsa saliesen las palabras saber, soñar y crear. Saber porqué queremos aprender siempre nuevas técnicas y tener nuevos recursos. Soñar porqué antes de hacer un proyecto lo imaginamos y disfrutamos haciéndolo. Crear cuando ya realizamos el proyecto. Quien tiene una madre, tiene un tesoro.
Como no se coser fui a mi madre con la idea y ella ha hecho todo el trabajo.



9 comentaris:

Silvia Segura ha dit...

Quina raó tens!!!no hi ha res com una mare,jo l'estimo tant!!!
Feu molt bon equip totes dues, la bossa ha quedat preciosa i segur que la faras servir moltiiiiisim!!!
Petons

Sílvia Scrapbloc ha dit...

És genial! Quina bona idea! Quina ràbia que jo tampoc no sé cosir. I mira que la S m'anava d'allò més bé! ja, ja
Petons. Sílvia

Alícia ha dit...

qué xula!!!!!

Tres somnis ha dit...

No saps cosi!!!???? pero si tu ho saps fer tot!!!! això es perque no ti has possat!!!
Petons reina
Miriam

anna gs ha dit...

Ha quedat una bossa molt xula !!!
Una abraçada,

ANNA

Raquel ha dit...

Ha quedat molt xula i la S és molt divertida !!!

Petonets,

naltin ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
naltin ha dit...

jo vull una ... ja, ja, ja
petonets,
marisa

scraprosarr2 ha dit...

Esther es preciosa!!!!!!!
Una abraçada!