Pàgines

dimarts, 16 de novembre del 2010

Llibreta de records

La Marisa fa temps em va comentar que quan dóna un curs de Scrapbook abans d'acabar la classe reparteix un full a cada persona perquè posin el seu nom,correu electrònic i si volen alguna coseta més.
L'altre dia tenia ganes de fer un àlbum utilitzant l'enquadernació japonesa i com que tenia molts fulls en els quals hi havia practicat diferents tècniques amb la nogalina o noguerina,.... vaig aprofitar i ja tinc la meva llibreta......

Marisa hace tiempo me comentó que cuando da un curso de Scrap, antes de acabar la clase repartu una hoja de papel a cada persona para que pongan su nombre, el correo electrónico y si quieren alguna cosita más.
El otro día me apetecía hacer un álbum utilizando la encuadernación japonesa y como tenía muchos papeles en los cuales había practicado diferentes técnicas con la nogalina.... aproveché y ya tengo mi libreta....





2 comentaris:

Elena ha dit...

És una idea fantàstica, l'àlbum t'ha quedat preciós i aquests papers que has fet són una passada, i més en directe!!!
ptns

Tres somnis ha dit...

Jo també le vist en directe i queda genial!!! Una manera d'envellir els papers molt original i divertida!!!.
Petons