Pàgines

diumenge, 11 de juliol del 2010

1 setmana de la vida

Fer un diari amb fotos sempre m'ha agradat. Moltes vegades no cal explicar massa coses, les fotos parlan. Quan vaig veure que la Maica a M de Mini oferia un kit amb el material per fer aquest projecte, no vaig dubtar en posar-me en marxa. A més va ser una setmana especial amb moltes vivències i trobada amb amigues que aprecio molt. M'ho he passat pipa i a més amb el material de la Maica tot ha resultat fàcil i bonic.

Hacer un diario con fotos siempre me ha gustado. Muchas veces no hace falta explicar demasiadas cosas, la fotos hablan. Cuando vi que Maica de M de Mini ofrecía un kit con el material para hacer este proyecto, no dudé en ponerme en marcha. Además fue una semana especial con muchas vivencias y encuentro con amigas que aprecio mucho. Me lo he pasado pipa y además con el material de Maica todo ha resultado fácil y hermoso.







Aquest Sant Jordi tant bonic és un disseny de la Marisa. Quin regal!
Este San Jordi tan bonito està diseñado por Marisa. Qué regalo!





7 comentaris:

Alícia ha dit...

és molt i molt boni! m'han donat moltes ganes de fer-ne un!!! a veure si m'animo!!!

Ruth ha dit...

Que xulo!!!! sí la Maica es un crack! i els seus kits són tant complerts que et faciliten la feina. Tot i això tú has fet unes fotos molt boniques!
petonets xoxo

Marian ha dit...

Precioso!!!!
Ese formato tan estructurado y lleno de imágenes queda muy bien.
Me tengo que animar a hacer uno´
Un abrazo.

Anna ha dit...

és molt maco!!
m'encanten les fotos que ocupen tota la pàgina i les miniatures també!

Tres somnis ha dit...

Es molt maco Esther!. Jo també vull fer alguna cosa així, pero en comptes d'una setmana, fer-ho d'un dia. Haviam si m'animo.
Petonasos wuapa!
Miriam

BertaiPolete ha dit...

Sempre és molt interessant veure el projecte "Una setmana". Et donés compte de lo maques i especials que són les coses quotidianes que tots tenim en el nostre dia a dia. Gràcies per compartir-lo.
Un petó
Maica

Sílvia Scrapbloc ha dit...

El kit de la Maica és genial i tu n'has sapigut treure'n molt de profit. És molt bonic!
Sílvia