Pàgines

diumenge, 13 de setembre del 2009

Scrap per tothom

Un comentari freqüent amb altres “scrapbookeres” ha estat que gairebé totes ens hem iniciat al scrapbooking participant en tallers de tècniques avançades o molt concretes i notàvem que ens faltava saber un vocabulari i unes tècniques bàsiques i que no ofereix ningú a Barcelona
Es per això que hem pensat dissenyar un curs en el que s’exposin els conceptes generals del scrap, des dels més bàsics (materials, eines, ...) fins als més complexes (estils, tècniques, …).
I dit i fet: Hem preparat uns tallers de iniciació que us oferim i que inclouen: Petits projectes desenvolupant diferents tècniques, un dossier de teoria i pràctica que quedarà obert per que el pugeu anar ampliant amb tots aquells altres coneixements que anireu descobrint al llarg del vostre camí pel fascinant mon del scrapbooking.
El curs està organitzat en 4 sessions de 2,5h de durada i d’un altre curs d’aprofundiment de 4 sessions més.
La Roser de la botiga The Scrap House, gentilment ens ha ofert la seva botiga com a espai per portar a terme aquest cursos i nosaltres estem encantades de poder fer-ho allí.
Estem molt il•lusionades en aquest projecte i estem segures que serà molt útil per aquells i aquelles que tinguin interès per introduir-se en el scrapbooking. Us esperem.
Per apuntar-vos, podeu trucar a The Scrap House ( 93 2546858) o passar per la botiga.
Si voleu fer-nos una consulta sobre el curs ho podeu fer a través del nostre blog.


Un comentario frecuente con otras “scrapbookeres” ha sido que prácticamente todas nos hemos iniciado en el scrapbooking participando en talleres de técnicas avanzadas o muy concretas y notábamos que nos faltaba saber un vocabulario y unas técnicas básicas que no ofrece nadie en Barcelona.
Por ello hemos pensado diseñar un curso en el que se presenten los conceptos generales del scrap, desde los más básicos (materiales, herramientas, …) hasta los más complejos (estilos, técnicas, …).
Así que manos a la obra: hemos preparado unos talleres de iniciación que os ofrecemos y que incluyen: Pequeños proyectos que desarrollan diferentes técnicas, un dosier de teoría y práctica que quedará abierto para que podáis ir ampliándolo con todos aquellos otros conocimientos que iréis descubriendo a lo largo de vuestro camino por el fascinante mundo del scrapbooking.
El curso está organizado en 4 sesiones de 2,5 horas de duración y otro curso de profundización de 4 sesiones más.
La Roser de la tienda The Scrap House, gentilmente nos ha ofrecido su tienda como espacio para llevar a término este curso y nosotras estamos encantadas de poderlo hacer allí.
Estamos muy ilusionadas en este proyecto y estamos seguras que será muy útil para aquellos y aquellas que tengan interés por introducirse en el scrapbooking. Os esperamos.
Para apuntaros, podéis llamar a The Scrap House (93 2546858) o pasar por la tienda.
Si queréis hacernos alguna consulta sobre el curso lo podéis hacer a través de nuestro blog.