Pàgines

dimarts, 19 de maig del 2009

Àlbum creuer

Quan vam fer l'últim viatge jo també vaig fer un àlbum basat en unes directrius que fa temps va donar Ali Edwards al seu blog. L'àlbum s'havia d'elaborar com un diari de viatge, usant com a papers el que anaves recullint. T'havies d'endur un material determinat per elaborar-lo (estisores, grapadora, algun segell i tampó, rotulador.... i poca cosa més). Jo també me'n vaig emportar una perforadora de cercle que representava l'ull de bou de les finestres dels antics barcos. M'ho vaig passar molt fent-lo encara que em vaig trobar que aquest viatge, els llocs que visitavem no et donaven gaire papers d'informació.
M'ha agradat tant la experiència que penso repetir.
La base del mini era un àlbum de la marca Canson que jo vaig forrar al meu gust i vaig canviar d'ordre les pàgines (en venen alternades una de blanca amb ratlles i una de cartulina negre).


Cuando hicimos el último viaje yo también hice un álbum basado en unas directrices que hace tiempo dió Ali Edwards en su blog. El álbum se tenía que elaborar como un diario de viaje, usando como papeles los que ibas recogiendo. Tenías que llevarte un material determinado para elaborarlo (tijeras, grapadora, algun sello i tampón, rotulador....y poca cosa más). Yo también me llevé una perforadora de círculo que representaba la ventana de los antiguos barcos. Me lo pasé muy bien haciendolo aunque me encontré que precisamente en este viaje, los sitios que visitábamos no daban muchos papeles informativos.Me ha gustado tanto que pienso repetir. La base del mini era un álbum de la marca Canso que yo forré a mi gusto. También cambié el orden de las páginas (en orígen vienen alternando una de blanca y una de cartulina negra.






















1 comentari:

Carmen ha dit...

Quina xulada d' àlbum, quants detallets hi heu posat, el text blanc amb fons negra en conjunt amb el cercles molt maco.
Me l'has d' ensenyar el dia que ens veiem.
Petons,
Carmen