Pàgines

dissabte, 7 de febrer del 2009

Crop de dissabte 14

Avui al matí ens em trobat a The Scrap House, tal com havia comentat. Hem estat contentes per què hi ha hagut noves cares com les de la Rocío i també ha vingut l'Aïna que feia molt temps que no venia. Com ha crescut! La resta velles amigues que sempre agrada retrobar i xerrar una estona, fer canvi d'impressions, parlar de noves troballes.... Avui hem proposat un àlbum d'adreçes una mica copiat de la Mercè, una amiga de la Roser. L'objectiu era coneixer i experimentar alguna tècnica. Gràcies a totes per haver vingut a compartir una estona amb nosaltres. Fins la propera.

Hoy por la mañana nos hemos encontrado en The Scrap House, tal como había comentado. Hemos estado contentas porqué han venido nuevas caras como Rocío y también ha venido Aïna que hacía mucho tiempo que no venía. ¡Cómo ha crecido! El resto, viejas amigas que siempre agrada reencontrar y hablar un rato, hacer cambio de impresiones, hablar de novedades encontradas... Hoy hemos propuesto un álbum de direcciones un poco copiado de Mercè, una amiga de Roser. El objetivo era conocer y experimentar alguna técnica. Gracias a todas por haber venido a compartir un rato con nosotras. Hasta la próxima!



Tal com m'ha demanat la Sílvia Segura poso fotos de l'àlbum perquè el pugui acabar. Una abraçada observadora silenciosa.





7 comentaris:

Anònim ha dit...

Moltes, moltes gràcies per tot, ets un sol!!! m'hauria agradat estar molta més estona amb vosaltres... a veure si la propera hi ha més sort.
Una forta abraçada!!
silvia segura

BertaiPolete ha dit...

Quina xulada !!!
Ja veig que us ho heu passat molt bé. El mini és una cucada.
Un petó
Maica

Conchi ha dit...

Ha quedado chulísimo!! Muchas gracias por todo lo que preparaste.
Es un proyecto precioso. Yo aún tengo que acabar el mío.
Me encantó volver a reunirnos.
Besotes

PD: No se pueden dejar comentarios en el video tutorial. Me he quedado alucinada. Totalmente profesional!! Es una tarjeta monísima. Felicitats Carla!!

Mónica ha dit...

os eché de menossssss!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

Ha estat un matí molt agradable. Jo he disfrutat molt retrobant-me amb vosaltres (com sempre)i l'Aina s'ho ha passat bomba fent l'àlbum. Crec que és la vegada que l'he vist més engrescada.
Gràcies Esther per la teva amabilitat, per tota la feinada de preparar fins a l'últim detall (fins i tot per a les que no veníem preparades)i per facilitar-nos (amb la Roser) aquestes trobades. Petons a la Carla.
Sílvia

Mireia Sala ha dit...

Jo també m'ho vaig passar pipa.
El projecte es maquíssim, com sempre Ester.
Ja tinc retallats els papers de l'interior, ara només em falta omplir-los.
Molts petons i records a la Carla.

Eva ha dit...

Te ha quedado genial!!!