Pàgines

dimarts, 22 de juliol del 2008

Un mes

Per fi he aconseguit acabar aquest mini àlbum. Llegint un article de l'Ali Edwards vaig veure que proposava fer una foto cada dia durant un temps determinat. Em va fer gràcia la idea i m'hi vaig posar.L'experiència va durar un mes. Va ser divertit i a més molt reflexiu ja que cada dia t'adones que dins de la rutina hi ha alguna cosa diferent. A l'hora de fer l'àlbum em va fer il.lusió que sempre hi hagués un rellotge sigui del tipus que sigui. Per a mi el rellotge és molt simbòlic ja que representa el temps, la vida...A més també em vaig proposar que hi hagués aplicació de les diverses tècniques que he anat aprenent aquest hivern als tallers que hem anat participant amb la Lisa, la Mireia, la Sílvia i també a Paris i també a les proves que hem anat fent els dimecres a The Scrap House. La única cosa que ha resultat complicada és relligar l'àlbum ja que un més dona per molt i a acabat sent un àlbum molt gruixut. Al final he decidit relligar-lo amb cinta. Si algú té una idea més bona la rebré encantada.

El rellotge es transparent i es veu la pàgina del darrera.
Enganxar imatges a transparències
Aquest rellogte està fet sobre pasta fimo.


Un altre moment penjaré alguna imatge més.

5 comentaris:

Carmen ha dit...

ALA,ALA, I ALA, quina idea més bona, pero eih!! jo vull vure més.
El rellotje a quedat molt be amb el fimo. Te molt bona pinta, i cada dia , quina pasada!!!
petonets,
Carmen Bcn

BertaiPolete ha dit...

Es un projecte genial, en primer lloc pel que representa tenir uns moments de reflexió diaris i treure o resumir el que sents i fas cada dia, en segon lloc el fet de buscar un fil conductor com és el rellotge, que t'identifica al llarg de tot l'àlbum, i ja per últim, la suavitat dels colors i els tons tant elegants que sempre t'identifiquen.
Ara només em falta veure's al natural. Ja saps...
Un petó
Maica

Mónica ha dit...

muy buena idea, y el detalle del reloj bien chulo!!!!
si no te acaba la cinta, porqué no pones unas argollas y las cubres con trozos de cuerda de diferente grosor? a mi me gustan mucho, da un toque country, bueno, no se cómo llamarlo realmente
buenas vacaciones!!!!

Conchi ha dit...

Que chulo, que chulo, que chulo!!!! Si la idea era buena, el resultado te ha quedado genial!!!
Ya estoy deseando verlo al natural.
Y que diver lo de ir probando cada técnica que hemos ido aprendiendo. Además, de un resumen del mes, dice tantas cosas.
Me encanta!!!!!
Un besote

MireiaKDS ha dit...

la idea GENIAL!
recordo les fotos al flickr!! :)

has fet un album genial

petonets